woensdag 1 juni 2011

En ze is weer thuis

Serieus, je knippert met je ogen of je staat gewoon weer zelf aan het fornuis en 8 kuub strijk weg te werken na een dikke 10 dagen op Mallorca. Maar.. het was heerlijk!

We zaten in wat ik 4 jaar geleden de hel op aarde zou hebben gevonden. Een all inclusive resort met iedere dag dezelfde hongerige koppen bij het lopend buffet en dezelfde uitgezakte lijven aan het zwembad. Ook mijn uitgezakte lijf lag er bij hoor, wees gerust. Maar het fijne is: ik ben niet god's gift to men maar weet wel sinds de vakantie dat ik er heus nog mag wezen en dat die 2x per week afbeulen @ the gym niet voor niks waren.
Maar we zijn hier niet gekomen om over mijn beschadigde lijf na 2 kinderen te praten.
We zijn hier gekomen om op te scheppen over de vakantie. Dat u dat even weet.

Het was gewoon goed. Goed eten, veel en lekker. 5786 liter cola zero (vooral onder het mom: het is all inclusive dus laten we nog maar een colaatje drinken, we blijven Hollanders hè). 6 heerlijke zwembaden, trampolines, speeltuinen. En de volledige bevolking van Coronation Street. Ofwel: de Engelste Tattoo brigade: mom, dad en two kids. Eating and drinking all day. Grof gebekt, veel vlees op de botten en weinig tanden in de mond.
Maar: iedereen was er aan toe dus iedereen was vriendelijk. Geen zatlap te bekennen dus ik klaag niet. Ik klaag nergens over. Ik kan hier dagen weken maanden op teren.
Morgen een fotootje.
Nu even die 8 kuub strijk de kast in werken.

8 opmerkingen:

  1. Welkom thuis! Wat kan de hel dan mooi zijn hè, als je maar lekker kan ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nicolet: wat gezellig dat je er weer bent. Lekker even opladen met elkaar. Hoe vonden je twee kleine mannen het?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja shit, het werkt dus, dat opscheppen. Ik ben gewoon jaloers. Omdat je naar een all-inclusive bent geweest.
    Ik durf het bijna niet te zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welcome back!!! En jaloers? Wat is dat?
    ik mag niet liegen ik mag niet liegen ik mag niet liegen ik mag niet liegen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk!! (buiten die 8 kuub strijk dan....Wahahaha) Ik bedoel natuurlijk: de vakantie! Fijn dat jullie zo genoten hebben! En ja... wij willen foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. welkom terug!

    (mama met een twist, die niet via google reageren kan)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha. Hartstikke mooi dat het geslaagd was!
    Dat kán nog wel eens anders zijn.
    Deze zomer gaan we eens proberen om 800 kilometer te gaan rijden met de koters.
    Ik heb er nú al zin in.


    ....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja daar is ze weer. Welkom terug meid. Hoe heerlijk ook... Oost West THUIS het allerbest :-)
    Klinkt goed. Wij willen in sept. naar Mallorca. Waar zaten jullie als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen